2 may 2012

FAISE CAMIÑO Ó ANDAR...









Page URL:
Image URL:


Para botar a andar unha biblioteca escolar todos estamos dacordo na necesidade de centrar os nosos esforzos en dúas tarefas imprescindibles:



      • por unha banda, na catalogación (hoxe, xa, obviamente, informatizada) dos fondos;
      • por outra, na creación de ambientes lectores acolledores, mediante actividades de animación e fomento da lectura

Sen embargo, cando xa levamos un tempo andando, a nosa oferta ten, necesariamente, que se diversificar:
      • en primeiro lugar, non facelo así faríanos caír nunha rutina estéril e inútil;
      • en segundo lugar (e máis importante que o anterior) faríanos adoptar unha postura desvencellada do mundo actual e do novo modelo de biblioteca escolar. 

Unha vez realizadas esas tarefas "urxentes" citadas anteriormente, cómpre incorporar no noso traballo:
      • programas de alfabetización tecnolóxica e informacional;
      • experiencias de búsqueda informacional e de xeración de contidos dixitais;
      • creación de clubes de lectura (presenciais ou virtuais) que fomenten o intercambio de experiencias; 
      • incorporación de dispositivos e contidos dixitais ó servizo de empréstito; 
      • participación das familias.

É dicir, nun segundo intre, a Formación de Usuarios e a Educación Documental deben tomar o relevo, empregando para iso recursos en liña (ademais dos materiais impresos tradicionais). 

Isto é o que podemos concluír deste artigo titulado Aprovechar las TIC en la biblioteca infantil, que temos atopado en LecturaLab, da prestixiosa (e incuestionada) Fundación Germán Sánchez Ruipérez

No hay comentarios:

Publicar un comentario